Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...

 اضافه کردن رقص نور به گالری موزیک با Android Popular Ringtones v1.0.3

حتما شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که در موقع پخش موزیک در گوشی دوست دارید رقص نور ضمیمه گوشی شما به زیباترین شکل باشد و حتما به این فکر افتاده اید تا این رقص نور را عوض کنید اما نمی دانید به چه صورت. با نرم افزار فوق العاده و جادوئی Android Popular Ringtones می توانید بیش از ۱۰ مدل رقص نور را به گوشی خود اضافه کنید

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

1120 بازی بی نظیر Tom Clancy’s Rainbow Six®: Shadow Vanguard HD v1.x.x

بازی فوق العاده گرافیکی Tom Clancy’s Rainbow Six®: Shadow Vanguard HD برای اولین بار برای تلفن های همراه آندرویدی عرضه شده است. شما رهبر تیم Rainbow six هستید، با سه عضو جدید تیم شما کامل می شود. شما از طریق ۱۱ ماموریت، تهدید تروریست جهانی در سرار جهان را متوقف خواهید کرد. در هر مرحله باید با بهره گیری از تاکتیک مناسب، مهارت های خود را بکار بگیرید. همچنین شما می توانید با دوستانتان این بازی را به صورت چند نفره بازی کنید.

 

 

2217 بازی بی نظیر Tom Clancy’s Rainbow Six®: Shadow Vanguard HD v1.x.x

339 بازی بی نظیر Tom Clancy’s Rainbow Six®: Shadow Vanguard HD v1.x.x

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:بازی فوق العاده NFS Shift v1,0,4, :: 17:19 ::  نويسنده : ABD

4da91c94ift android بازی فوق العاده NFS Shift v1.0.4

سال ها است که نام Need For Speed در بین طرفداران ماشین سواری نقش بسته است و هم اکنون میتوانید نسخه اندروید این بازی را به صورت رایگان از اندرویدیها دریافت و از آن لذت ببرید.این بازی که از کمپانی EA منتشر شده از گرافیک فوق العاده ای برخوردار بوده و صداگذاری بازی هم قابل قبول بوده است. NFS Shift با بهره مندی از سنسور حرکتی , کنترل فرمان را در اختیار شما قرار میدهد. این بازی دارای مسابقات متعدد می باشد که با پشت سر گذشتن این مراحل موجودی پول شما افزایش پیدا می کند و به شما این امکان را می دهد که ماشین خودرا عوض کنید و با امکانات جالب و زیبا شخصی سازی یا اسپرت نمایید.

 

 

nfss 2 بازی فوق العاده NFS Shift v1.0.4

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...
یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:ضبط صدا با TapeMachine v1,11,0, :: 17:12 ::  نويسنده : ABD

ss 480 1 9 ضبط صدا با TapeMachine v1.11.0

TapeMachine نرم افزاری مجهت ضبط و ویرایش صدا است. با استفاده از این نرم افزار می توانید صدای محیط اطرافتان را با کیفیت بالا ضبط کنید. پشتیبانی از فرمت های WAV، AIFF، OGG، و FLAC ، ضبط صدا هنگام قفل گوشی، ارسال صدا های ضبط شده به ایمیل، کوتاه و بلند کردن صدا و… را می توان از ویژگی های این نرم افزار اندروید دانست.

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

backstab01 بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی BackStab HD v1.0.7

بازی فوق العاده زیبای BackStab HD v1.0.7 با گرافیک فوق العاده زیبای HD یکی دیگر از سری بازیهای شرکت معروف بازی سازی GameLoft می باشد که در سبک اکشن ساخته شده است. شما در این بازی در نقش جیسون کال هستید، این بازی یک بازی قدرتمند است که در مورد یکی از افسانه های هزار ساله می باشد. در معبد پنهان شوید و به دنبال گروهی از مزدوران خطرناک که می خواهند قدرت شما را به دست بیاورند مبارزه کنید. هم اکنون می توانید این بازی هیجانی و جذاب را به صورت رایگان از سایت آندرویدیها دریافت نمایید.

 

 

Backstab111 بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی BackStab HD v1.0.7

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 



ادامه مطلب ...

Google Earth 2 مشاهده زنده تمام نقاط زمین با Google Earth v6.1

قطعاً با نرم افزار قدرتمند Google Earth آشنایی دارید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به راحتی به تمام نقاط جهان بروید و مکانهای مورد نظر خود را به آسانی بیابید (مثل خانه، محل کار و…). این نرم افزار فوق العاده و کاربردی با ایجاد نقشه های سه بعدی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تمامی مسیر های کوهستانی و … را به خوبی مشاهده کنید.

 

 

 

Google Earth 3 مشاهده زنده تمام نقاط زمین با Google Earth v6.1

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

 درج نوشته های زیبا بر روی کاغذ با Magic Paper v11.5.13

سرگرمی یکی از مهمترین هدف برای کاربران اندروید می باشد. نرم افزار Magic Paper به شما این امکان را می دهد تا بتوانید نوشته های خود و یا سمبل های خود را بر روی این کاغذ کهنه و زیبا درج کنید و از آن استفاده کنید. این نرم افزار فوق العاده با افکت های آتش در پشت سر خود جلوه ی خاصی را به محیط گوشی شما می دهد.

 

 

 درج نوشته های زیبا بر روی کاغذ با Magic Paper v11.5.13



برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

Asphalt 6 Adrenaline HD بازى مهيج و جذاب Asphalt 6: Adrenaline HD v3

بازی فوق العاده زیبا و هیجانی Asphalt 6: Adrenaline HD با گرافیک فوق العاده زیبای HD در سبک مسابقه ای ساخته شده و داراى ویژگیهای زیر میباشد: ۴۲ مدل خودرو از معتبرترین سازنده ها(مکلارن – فرارى – لامبورگینى – آستون مارتین و …) – قابلیت بازى به صورت آنلاین و چند نفره – ۱۲ مسیر مسابقه مختلف از جمله لس آنجلس، توکیو و … – با بیش از ۵۵ مسابقه مختلف – تعداد زیادى از تیونینگ های شگفت آور برای هر مدل (طراحی روی خودرو، رینگ، نیترو، توربو و …).

 

 

Asphalt 6 Adrenaline HD2 بازى مهيج و جذاب Asphalt 6: Adrenaline HD v3

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

Fast Five ماشین سواری حرفه ای با Fast Five the Movie: Official Game HD v1.0.3

منفجر شدن سرعت با Fast Five. ساخته شده توسط تیم حرفه ای از مونتاژ گران و سازندگان سری بازی های Race ! مسابقات و نبرد های نفس گیر با اتومبیل رویایی شما با مخالفان با پیروی از داستان جذاب بازی.

ویژگی ها:

* فرار های سخت از دست نیروهای فدرال در خیابان های ریودوژانیرو . هنگ هنگ و….

*مسابقات جذاب با جدیدترین ماشین های روز از جمله Dodge Challenger 2011 و Dodge Charger 2011 با پیروی از داستان بازی

*حوادث ویرانگر در طول مسابقه : سقوط . منفجر شدن . تغییر مسیر و خلق موانع جدید

*تحقق یک انیمیشن عالی حتی در سرعت های بالا و حس واقعی از کنار جاده و خودرو ها در کنار خود

*قابلیت چند نفره بازی کردن : بازی با دوستان و یا بازی های آنلاین حتی تا ۱۰ بازیکن!

شما میتوانید هم اکنون این بازی فوق العاده را به صورت رایگان  در ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

Fast Five the Movie Official Game HD ماشین سواری حرفه ای با Fast Five the Movie: Official Game HD v1.0.3



ادامه مطلب ...

pes 11 بازی بسیار جذاب فوتبال Pro Evolution Soccer 2011 v1.0.1

بالاخره انتظارها به پایان رسید و نسخه ۲۰۱۱ این بازی گرافیکی تر و واقع گرایانه تر از همیشه برای سیستم عامل آندروید منتشر شد! گرافیک بی نظیر و زیبای این نسخه یکی از این ویژگی هاست که در حین بازی بازیکن را کاملاً مجذوب خود می کند. تقوبت هوش مصنوعی فوق العاده و پیشرفته بازی علی الخصوص در بخش داوری، گیم پلی عالی، دارا بودن لیسانس کاپ های معتبر EUFA و Champions League و Super Cup باشگاههای اروپا و لیگ Copa Libertadores و حرکات تکنیکی جدید ، حرکت کردن طبیعی تر و … از ویژگی های این بازی فوتبال است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

Dr Web Anti virus 1 امنیتی کامل با Dr.Web Anti virus v6.1 Full

حتما با آنتی ویروس Dr.Web Anti-virus آشنائی دارید. این آنتی ویروس قدرتمند و فوق العاده می تواند امنیت را در گوشی شما تضمین کند. در نسخه ۶٫۱ این آنتی ویروس شما می توانید لیست سیاهی از مزاحمین خود بسازید و بر روی تماس های آنها نظارت کنید. این آنتی ویروس قدرتمند به همراه سریال نامبر های معتبر که در فایل فشرده آماده شده است را می توانید به راحتی آپدیت کنید و از ان لذت ببرید. از جمله ویژگی های این نسخه می توان به آپدیت جدید این نرم افزار امنیتی و فوق العاده اشاره کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

dd8cc63aaa8f5a18c359e1cf8c5d971f7bdf3890 تجربه ای جدید با پلیر قدرتمند Squeeze Commander v0.9.6.2.2

نرم افزار های زیادی در زمینه اجرای فایل های صوتی وجود دارد. Squeeze Commander نام یک نرم افزار فوق العاده است که امکانات فوق العاده به شما می دهد که با کمک آن می توانید آرشیو فوق العاده از موزیک ها را با انواع فرمت ها ذخیره کنید و از آنها استفاده کنید. قدرت متمایز این نرم افزار در ورژن ۰٫۹٫۶٫۲٫۲ به شما این امکان را می دهد تا بتوانید فرمت موزیک ها را در گوشی خود جستجو کنید



ادامه مطلب ...

 بازی زیبا و سرگرم کننده Pretty Pet Tycoon v1.0.2

بازی زیبا و فوق العاده Pretty Pet Tycoon شما را دعوت به بازی کردن و ساختن یک خانواده می کند. البته منظور از خانواده همان دوستی است که در این میان شما باید تمام اتفاقات اطراف خود را مدیریت کنید و این بازی زیبا و مدیریتی را به بهترین شکل ممکن اداره کنید. از ویژگی های اصلی این بازی دارا بودن یک محیط گرافیکی و زیبا می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...
شنبه 23 مهر 1390برچسب:, :: 22:11 ::  نويسنده : ABD

 تجربه ای سه بعدی با SPB Shell 3D v1.2.4

این نرم افزار برای آن دسته از افرادی که عاشق تصاویر ۳بعدی هستند بسیار جالب و مفید می باشد. این نرم افزار قادر خواهد بود منوها، فولدرها و ویجت های گوشی شما را به صورت ۳بعدی به نمایش در بیاورد. از ویژگی های جدید در نسخه ۱٫۲٫۴ می توان به کره سه بعدی اشاره کرد که به کمک آن می توان ساعت کشور های مختلف را نیز مشاهده کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان