سلام خدايا...خدا كمكم كن ...از بدي خودم ميترسم...دوستت دارم خداي من
Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...

 

خدایا سلام.دلم خیلی برات تنگ شده.احساس میکنم که از من خیلی دوری.ولی یه حس خیلی قوی تر از

اون به من میگه تو از همه چی به من نزدیک تری.میدونم این احساسم دروغ نمیگه.چون تو اینقد مهربونی که

هیچکدوم از بنده هاتو تنها نمیزاری.شاید من از تو خیلی دور شدم...آره همین طوره...من از تو خیلی دور

شدم اونقد که خودمم فهمیدم که خیلی تنهام...خدایا منو ببخش...قول میدم که از این به بعد همیشه به یادت

باشم تا توم هوامو داشته باشی...

.

.

خدایا...یعنی می تونم سر قولم بمونم؟خدایا کــــمکم کن...من میترسم...میترسم که نکنه نتونم سر قولم بمونم...

خدایا تو چقدر بزرگی؟؟؟!!!...خیلی دوست دارم...خدایا من  تنهام...تو دیگه منو تنها نزار...

خیلی دوست دارم خداجون...



نظرات شما عزیزان:

farshid
ساعت15:15---13 آبان 1390
سلام داداش
خیلی قشنگ بود . امیدوارم خدا همیشه بهت نزدیک باشه . من وبلاگمو به بلاگفا انتقال دادم لینکمو تغییر بده . پیشم بیا مرسی .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان