جديد ترين كتابهاي رايگان آموزش انگليسي
Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...

 

گروه نرم افزار دستيار آموزش انگليسي بدليل نياز زبان آموزان به منابع پايه اي و پركاربرد زبان، در پي يك نظر سنجي اينترنتي، اقدام به تهيه كتب الكترونيكي زير نموده است كه از همين سايت قابل دانلود هستند. لطفا براي كسب اطلاعت بيشتر در مورد هر يك از كتب ياد شده ادامه متن را كليك فرمائيد. ضمنا تمام فايلها بصورت PDF ميباشند.
 
لينكهاي دانلود
 

 

1100 لغت پركاربرد در اخبار انگلیسی
در پي سالها جستجوي مداوم در اينترنت، به منابع جالبي دست يافته ائيم كه اين منابع ميتوانند سرعت زبان آموزان را در رسيدن به سر منزل مقصود تا حد قابل توجهي افزايش دهند. كتابي كه پيش رو داريد مجموعه معروف 1500 لغت كليدي است كه 400 لغت آن بدليل سادگي بيش از حد حذف شده اند. براي تمام اين لغات هم ترجمه انگليسي و هم ترجمه فارسي وجود دارد كه در ترجمه فارسي نيز معني دقيق كلمه(آنگونه كه مد نظر منبع بوده)آورده شده است. اين كتاب 64 صفحه ائي 1.18 مگابايتي را ميتوانيد از اينجا دانلود نمائيد.
 
ساده ترین و کوتاهترین جملات انگلیسی
سال اولی که مشغول جستجوی و جمع آوری مجموعه جملات کاربردی برای دستیار آموزش انگلیسی بودم به سایتی برخوردم که داری مجموعه ای از ساده ترین، کوتاهترین و پرکاربردترین جملات انگلیسی در گفتگوهای روزمره برای کاربران مبتدی بود. این جملات به حدی ساده بودند که فکر کردم به درد کسی نمی خورد. اما بعدها به این باور رسیدم که بهترین روش بناء سازی ساختار اولیه زبان در ذهن ما میتواند استفاده از اینگونه جملات باشد. و دوباره سایت ESLGOLD در ذهنم تداعی شد. اما باد آورده را باد برده بود و سه ماه جستجوی مداوم برای یافتن این سایت بی ثمر ماند تا اینکه ماهها بعد بطور کاملا اتفاقی دوباره پیدایش کردم و از لینکهای پیچ در پیچش جملاتش را استخراج کرده و بعد از ویرایش آنرا بصورت یک کتاب قابل استفاده الکترونیکی در آوردم. این کتاب  حاوی ساده ترین جملات دسته بندی شده برای برای حدود 80 موضوع مختلف می باشد. اين كتاب 30 صفحه ائي 668 كيلوبايتي را ميتوانيد از اينجا دانلود نمائيد.
 
گزیده ضرب المثلهای انگلیسی
يكي از روشهاي بهينه سازي دانش هر زباني حفظ نمودن مجموعه اي از جملات زيبا و معني دار آن زبان است. تا هم بتوانيم دايره لغات خود را افزايش دهيم و هم ساختار زبان (مسائل گرامري) خود را تقويت كنيم. در اين مجموعه 8 صفحه اي گزيده اي از ضرب المثلهاي جالب انگليسي با ترجمه فارسي جمع آوري شده اند. اين ضرب المثلها عمدتا معادلهائي در زبان خودمان نيز دارند. روش پيشنهادي براي بخاطر سپاري اين جملات استفاده از كلمات كليدي آن است كه در سمت چپ جدول آمده اند و كاربر بايستي كاغذ پرينت شده را طوري تا نمايد كه فقط اين كلمات ديده شوند. مراجعه به جمله اصلي فقط در صورت عدم بخاطر سپاري خواهد بود. اين كتاب 8 صفحه ائي 600 كيلوبايتي را ميتوانيد از اينجا دانلود نمائيد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان