کتاب آموزش برنامه نویسی دلفی
Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...
  
 

دلفی پر فروش ترین محصول بورلند برای توسعه سریع برنامه های کاربردی ویندوز است که از آن با عنوان RAD یاد می شود. با استفاده از دلفی برنامه های ویندوز را سریع تر و آسانتر از همیشه خواهید نوشت. در این کتاب مباحث مقدماتی برنامه نویسی با دلفی شرح داده شده اند و کتاب شما را به سادگی با محیط دلفی آشنا می کند. مباحث پیشرفته تر در بخش دوم همین کتاب خواهد آمداین بخش ، یعنی شروع آسان دلفی ، یک مرور کلی از محیط توسعه دلفی را که بلافاصله با شروع دلفی با آن مواجه خواهید شد ، عرضه می کند. در ضمن به شما می گوید که کجا را براي جزییات بیشتر درباره ابزار و ویژگی هاي قابل دسترس در دلفی جستجو کنید. فصل 2 ، \"گشت و گذاري در میزکار دلفی\" ، ابزارهاي اصلی واقع در میزکار دلفی ، یا محیط میزکار را تشریح می کند. فصل 3 ، \"برنامه نویسی با دلفی \" شرح می دهد که شما چگونه ( IDE ) جامع می توانید برخی از این ابزارها را براي ایجاد یک برنامه به کار ببرید . فصل 4 ، \"ایجاد کردن یک ویرایشگر متن — یک خود آموز\" شما را گام به گام در طی یک خود آموز براي نوشتن یک برنامه براي یک ویرایشگر متن پیش می برد.

عنوان کتاب: کتاب آمو.زشی برنامه نویسی با دلفی به زبان فارسی (بخش 1)

لینک دانلود مستقیم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان