کتاب آموزش فلش توسط خانم نسترن یوسف زاده
Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...

نسخه Flash MX 2004 يك ابزار كامل براى طراحان صفحات وب و برنامه هاى چند رسانه اى حرفه اى با ارتباط متقابل كاربر مى باشد . يكى از نكات قوت اين برنامه در ايجاد ،وارد كردن و امكان استفاده از انواع مختلف فايلهاى رسانه اى همچون انواع audio, video, bitmaps, vectors, text و نيز اطلاعات مى باشد . امكان ساخت فايلهاى خاص براى تلفن هاى همراه ، اسلايدهاى تبليغاتى و آموزشى نيز از جمله امكانات جديد و جالب نسخه 2004 فلش مى باشد .
براى استفاده ى ساده تر از اين امكانات ، الگوهاى آماده ى زيبايى نيز در نظر گرفته شده است كه با اتصال به سايت شركت مايكرو مديا مى توان در فواصل زمانى مختلف آنها به روز نيز نمود . هنگام اجراى برنامه با استفاده از پنجره اى كه ظاهر مى شود ، حق انتخاب ساخت يك سند فلش ، اسلايدهاى نمايشى ، فرم هاى كاربردى فلش ، سه نوع فايل خارجى جاوا اسكريپت و پروژه هاى فلش به كاربر داده مى شود . ايجاد پروژه هاى مركب با استفاده از Flash Player7 با تركيبى از محتويات HTML از ديگرخصايص جديد و قدرتمند نسخه ى جديد برنامه ى فلش مى باشد . کتاب حاضر آموزش این نرم افزار به زبان ساده و روان بطور کامل تهیه گردیده است که شما می توانید این کتاب را رایگان از سایت مایاک دانلود کنید.

نام کتاب: کتاب آموزش Macromedia Flash MX 2004 به زبان فارسی

نویسنده: نسترن یوسف زاده

لینک دانلود مستقیم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان